czwartek, 11 kwietnia 2013

new bob

Sister sister!!! Jestem w szoku!
To chyba oznacza, iż remont dobiegł końca. Czekamy na oficjalne zaproszenie na parapetówę :D






KIEDYŚ




Kurcze muszę i o sobie pomyśleć, bo do tej pory byłam pewna, że na każde nasze wyjście na kawę/zakupy/ploty/spacer przywdziejesz:






Szarobure spodnie
Już od X czasu za duże








Buty- nie skomentuję, bo już sama wielokrotnie podkreślałaś, iż nadają się do wyrzucenia
A że mam zasadę ze słabszych się nie śmiać.....






Podstawa każdej stylizacji :D








Hi hi hi :D Muszę zrobić realną fotkę i upamiętnić ten sweter, a najlepiej wysłać gratulacje dla firmy, która go stworzyła, że przez tyle czasu wygląda on nadal jak nowy :P


Niestety fryzury drugiej takiej jak twoja nie udało mi się znaleźć :P









DZIŚ




A oto siostra, którą dziś spotkałąm w drzwiach:






Sweterek biel, mrrrr....




Spodnie, podkreślające pupę, mrrrrr.....














Moja ukochana fryzurka, mrrr...



BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znowu jestem dumna z Ciebie!
Teraz kolej na mnie :P

Sister2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz