poniedziałek, 25 marca 2013

Stara panna

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Moja rozpacz sięgnęła dna!
Myślałam, że się nie da już bardziej!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Czy ja źle gotuję!? Nie wiedziałam, że to aż tak jest zauważalne. Ale starałam się.
Czy ja brzydko się ubieram!? Kurcze przecież dresy są wygodne, po co męczyć się w jakiś kusych strojach.
Czy ja nie umiem zająć się domem!? No może faktycznie, gdzie nie gdzie za dużo tych kłębków kurzu było. Ale w tych widoczniejszych miejscach starałam się utrzymywać porządek.
Czy ja za mało rozrywkowa jestem!? Przecież zamówienie pizzy i zjedzenie jej w łóżku oglądając Xfaktor nie jest nudne.
Czy ja za mało ambitna jestem!? Oj ambicje to ja mam przecież ogromne, ale co ja poradzę na to, że nie chce mi się ich spełniać.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Zostałam oficjalnie starą panną ;(



Chyba powinnam kupić sobie kota, a najlepiej trzy. Zacząć palić i popijać sobie nalewki.
Kurcze chyba powinnam stworzyć jakąś listę rzeczy do zrobienia/kupienia/nauczenia się, w tym moim nowym stanie......

Zaczną od zapuszczania włosów na nogach :D



Sister2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz