poniedziałek, 4 lutego 2013

Miłość

Dziś podczas spaceru napotkałam na oto takie urocze wyznanie miłości.
Akurat pasuje do zbliżających się walentynek :)

Od razu pomyślałam o Tobie i Twej córce.
Jak za 12 lat wracasz do domu po ciężkim dniu pracy, a tu przed klatką wita Cię taki napis- mówiący, że jakiś młodzieniec pała gorącym uczuciem do Twej córy.
I co robisz?!
Udajesz, że nic o tym nie wiesz.
Udajesz, że więcej dziewcząt o tym imieniu mieszka w bloku.
Bierzesz za kubeł farby, pędzel i zamalowujesz.
Chwalisz się wszystkim wkoło i jesteś dumna, a każde wejście do klatki poprawia Ci humor.

:P

Zdjęcie trochę podrasowałam :D Chciałam, żeby tak ładnie wyglądało. Ale, że me umiejętności nie są za wielkie, więc efekt jaki jest, każdy widzi :D




Sister2

1 komentarz:

  1. Jeśli kiedyś miłość życia mojej królewny zrobi coś takiego to chwilę po tym jak wpadnę we wściekłość będzie miał kilka minut na zamalowanie tego!!! Jestem tradycyjną mamą czyli nie zadowalają mnie prostackie popisy, więc się wysili. :p
    sister 1

    OdpowiedzUsuń