piątek, 22 lutego 2013

Pierwsze kroki ku upiększaniu się.


Moja droga sister tak jak Ci mówiłam przez telefon powoli przygotowuję się do upiększania :D  Niby mieszkanie jeszcze nie skończone i sporo pracy przede mną ale podjęłam pierwsze kroki...wykupiłam fryzjerską metamorfozę:p tzn mam na myśli doprowadzenie moich na dziko rosnących włosów do ładu! Wejściówka ważna jest do 19 maja więc chyba się wyrobię :p


Kupon od The 69 Hairstylist Łódź 


       Oferta obejmuje: 1 z 3 opcji do wyboru:
  •   69 zł zamiast 250 zł za strzyżenie, zabieg wzmacniający Artego, aplikację olejku arganowego, modelowanie i stylizację
  •   79 zł zamiast 290 zł za pasemka na dowolną długość z maską i modelowaniem
  •   289 zł zamiast 800 zł za keratynowe prostowanie włosów NanoKeratin


  • Fryzjerska metamorfoza: strzyżenie z modelowaniem lub pasemka
  • Pielęgnacja włosów: zabieg wzmacniający Artego z aplikacją regenerującego olejku arganowego lub odżywcza maska
  • Keratynowe prostowanie NanoKeratin: efekty utrzymujące się przez nawet pół roku – idealnie gładka, łatwa do ułożenia fryzura, bez puszenia się i skręcania


Wybrałam oczywiście bez szaleństw pierwszą opcję. 

sister1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz