wtorek, 19 lutego 2013

Moje inspiracje w stylu francuskim.


Błagam wybacz, że ja znowu o kuchni :) Obiecuję, że postaram się ograniczyć o tym posty...jak się wprowadzę :D


No dobrze to postarajmy się żeby kuchnia "nasza" była w stylu francuskim

Poszperałam trochę w necie i to najważniejsze jej wyznaczniki:

  • drewniana (no taki był zamysł pierwotny więc nic się nie zmienia, oprócz płytek na podłogę bo deska specjalna była masakrycznie droga) 

  • biała (tu również nie ma większych zmian bo taki był plan)

  • ma być miejscem gdzie cieszymy się gotowaniem i jedzeniem (no nie obiecuję szczególnie jak będę padnięta ale postaram się;) )


  • często pojawia się wyspa (to odpada bo moja kuchnia jest za mała)


  • ma mieć duże okna (mam jedno ale całkiem spore jak na tę kuchnię)


  • na parapecie powinny stać zioła (myślałam o bazylii i oregano ale oczywiście skrytykowałaś ostatnio ten pomysł, zresztą moje maleństwo zapewne szybko zainteresowałoby się tym...dlatego właśnie chciałam półkę nad stołem ale oczywiście Ty nadal jesteś na nie:/ )


  • najważniejsze są dekoracje! (no i tu tylko Ty możesz pomóc:D )



OTO MOJE INSPIRACJE ZNALEZIONE NA RÓŻNYCH STRONACH W INTERNECIE :)



 



























































 Zobacz a w sklepie internetowym belle maison znalazłam dodatki:


podkładka


/2023-2928-thickbox/podkladka-cafe-de-paris.jpg
 woreczek, co prawda nie wiem na co...:)




/4959-8898-thickbox/woreczek-douceur.jpg








/2931-4754-thickbox/fartuch-dora-linen.jpg



zastanawiam się czy do moich wiklinowych koszyczków nie dobrać jakichś "serwetek"







/4747-8403-thickbox/zestaw-koszykow-na-pieczywo.jpg 
 a może takie rolety?
 




Nie mam już siły, idę jeszcze pomyśleć...
sister1

2 komentarze:

  1. A mnie to nie przeszkadza.
    Wręcz bawi mnie to, fajne jest takie szukanie inspiracji, bawienie się tym wszystkim ;P

    Znalazłam takie dwa blogi, może tam coś cię natchnie ;)
    Ten to dla mnie typowo francuski:
    http://bomimi.decostyl.pl/ :)
    i jeszcze taki misz masz:
    http://funita.blogspot.com/


    sister2

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. genialne te żaluzje.Może to i dobry pomysł... :P
    ale ty już przecież kupiłaś jakieś :/


    sister2

    OdpowiedzUsuń