piątek, 10 sierpnia 2012

Przybywam z pomocą !!!

Czy ja naprawdę nie mogę tego skomentować telefonicznie? Czy Ty masz pojęcia jak ja wolno pisze? :/ Literki mi się mylą, spacja się zacina (mała chyba ostatnio ją wyjmowała i gryzła-od  tego czasu mój laptop ma uraz do małych dzieci)
No ale niech Ci będzie, poświęcę się!!! Doceń to !!!

                           KIECUCHNA i  cała ta reszta jest całkiem całkiem :)  

Zresztą  i tak wyglądasz sexi we wszystkim, nawet w tych barchanowych, szarych, dresowych  spodniach :p  OK temat  Twojej kreacji uważam za zakończony!!! No dobra może nie do końca bo przypomniało mi się, że mam czarną kopertówkę i może będzie lepiej wyglądać? hmmm.... sama nie wiem. Mój "kurier" :) Ci ją podrzuci to sama ocenisz.

A teraz  temat dla mnie najważniejszy: W Y P R Z E D A ŻE !!! Już się nie mogę doczekać spotkania... te torby pełne kupionych samych niezbędnych rzeczy i te hektolitry wypitej kawy tylko po to żeby oszukać obolałe nogi i kupić kolejne paski do wybielania zębów po wypitym czarnym eliksirze, który pozostawi swoje ślady :D ach.... jesteśmy umówione!


PS. Jest prawie 23:00- powinnam już spać !!!!!!!! mam tylko kilka godzin snu!!! jedynie 7!!! jeśli mała mi da tyle:( a jutro przede mną trudny dzień: oglądanie mieszkania, kupno prezentu, impreza rodzinna... ech

                                                                                                                                         sister 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz