piątek, 24 sierpnia 2012

Siostro gdzie pochwała?

Rany czekam na tę pochwałę, czekam i czekam a tu nic:/ No trudno...

W każdym razie mam dla Ciebie newsa !!! :) Nie uwierzysz... padam padam....
byłam z maleństwem dzisiaj dwa razy !!! na spacerze i to bez przymusu !!! nawet mój ukochany z chęcią poszedł. Czy Ty sobie to wyobrażasz? ja pokonująca kilometry...tak, dobrze widzisz nie metry tylko kilometry bo nie mówię tutaj o wyjściu na 5 minut:p tylko takie spacery po 1,5 godz. Ależ ja jestem z siebie dumna. A kolejny hit dnia to ....miejsce do którego dotarłam podczas spaceru....zgadnij gdzie:p ale ja się napaliłam.... :D

PS.zmieniłam czcionkę bo tamta była jakaś taka dziwna, jakbym pisała CV do przyszłego pracodawcy :p Chyba, że mnie zatrudnisz :D


sister1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz