wtorek, 10 września 2013

Akcja kryptonim "NOCNIK"




O rany ale numer....ale od początku... od jakiegoś czasu rozpoczęliśmy działania o kryptonimie "nocnik". Jak wiesz zaangażowaliśmy całą rodzinę do pomocy. Każdy członek rodziny stawił się na polu bitwy i walczy przeciwko noszeniu pampersiaków. Oczywiście Ty jesteś najwytrwalsza ;) A przede wszystkim najkonsekwentniejsza:D Wygląda to mniej więcej tak jak na zdjęciu niżej czyli sadzamy,sadzamy,przypominamy...
 





Ale możesz być dumna z naszej kruszynki... bo dzisiaj sama pobiegła, usiadła na nocnik i zrobiła siusiu!!!! Wiesz jaka ja byłam z niej dumna :D Jak usłyszałam nocnikową melodię aż duma mnie rozpierała ...



 ...no może do czasu bo jak się później okazało zapomniała zdjąć majteczek :p
 
 www.szafamojegodziecki.wordpress.com



 szkoda, że nie widziałaś jej zdziwionej miny :D

ALE I TAK JESTEM Z NIEJ DUMNA :)


sister1

1 komentarz:

  1. Słoooodko :) No rozkosz :)

    Jeju... :)

    Aż się rozpływam :)

    Sister2

    OdpowiedzUsuń