piątek, 13 września 2013

Regał na książki-pomysły znalezione w internecie.

No sister muszę przyznać, że udało wam się z mamą uniknąć niezłego horroru :p Dobrze, że na czas zauważyłaś że ta półka może spaść!!! Brrrrr aż boję siępomyśleć co by był gdybyście spały kiedyś u mnie a tu nagle łubu dubu...tak wam na głowę...:/ pokazałam już mężusiowi i tak jak sięspodziewałam...jego reakcja była do przewidzenia! Z błyskiem w oku mógł  powiedzieć A NIE MÓWIŁEM, ŻE SIĘ NIE SPRAWDZI!!! 

W takim razie szukam innych rozwiązań... nie natychmiast bo zbiór moich książek nie jest jeszcze tak ogromnya ale co jakiś czas poszukam inspiracji w necie i pomarudzę ci :) plisss, ok?

A tak na marginesie to nie uwierzysz!!! Jak powiedziałam mojej miłości, że trzeba będzie pomyśleć o innych półeczkach/regałach to przeszył mnie swoim spojrzeniem i stwierdzi, że przecież nie mam tylu książek żeby dodatkowe rzeczy montować w salonie:/ No to ja mu na to z rozbrajającym uśmiechem, że z czasem będę miała bo jak przeczytam te to kupię następne... wiesz comi na to odpowiedział????? !!!!! TO TE KTÓRE JUŻ PRZECZYTASZ ODDASZ DO BIBLIOTEKI :/ :/ :/ :/ :/ 

Nawet nie wiesz co miałam mu ochotę powiedzieć?! Że jego zaraz oddam;)




www.pytanieomieszkanie.pl




www.artstore.pl





www.chemiabudowlana.info 






www.domplusdom.pl


www.luxlux.pl



I kilka pomysłowych chociaż raczej nie do zastosowania u mnie;)



www.domyluxsusowe.blogspot.com






 www.wnetrza.webzine.pl





www.luxlux.pl


sister1

1 komentarz:

  1. Stanowczo jestem za zdjęciem numer 3.
    Chcę być przy tym jak mówisz to mężowi :P

    OdpowiedzUsuń