czwartek, 19 września 2013

Wracaj siostro marnotrawna!!!


POCAŁUJ TY MNIE W NOS!!!!

WRACAJ NATYCHMIAST!!!!!!!!!!!


OGARNIJ SIĘ!!!!


Pojechałaś tak sobie do rodziców i co?! i zostawiasz mnie tu samą?!

Z kim ja będę codziennie..



Przecież na litość boską ja w tej depresji zaczęłam robić mojej kochanej dwulatce inkę żebym tylko sama nie piła kawy!!!





Nie wiem czy pamiętasz ale ja z niecierpliwością tylko przeglądałam mój kochany kalendarz i sprawdzałam co i kiedy będziemy robić jak mama przyjedzie. Rany jaka ja byłam szczęśliwa....
 








Czy ty pamiętasz ile rzeczy robiłyśmy.....




zdjęcie z bloga

 









Pamiętasz mamy minę jak widziała napis SALE... :D
 



 Tak wracałyśmy z zakupów ....
 




BYŁYŚMY JAK TRZEJ AMIGOS....








I MAŁY SZKRAB ;)










A teraz siedzę sama....i po co ta przeprowadzka?! 








Nie daruję Ci i tak Cię tu ściągnę!!! Nie zapuszczaj tam korzeni bo ci je wykopie i w doniczce przywiozę!!!


A tak serio to może chcesz u nas zamieszkać? Wystarczy, że powiesz słowo;) Nie myśl że oddam ci pokój ale mogę zrobić trochę miejsca w swojej szafie. W zamian hmmm.... już ja coś wymyślę :D


sisiter1

1 komentarz: