wtorek, 9 października 2012

Czas na moje inspiracje

hmmm..... średnio inspirujące:p pierwszy był jedynie przyjemniutki-tylko za bardzo świąteczny i przypomniałam sobie, że my nie będziemy chyba mieli choinki w tym roku:(

dla mnie bardziej inspirujące były:







Pojemnik na banana-firmy Vacu Vin 17 zł



Karafka do lemoniady firmy Vacu Vin -63 zł






Dozownik do płynu-firmy Penguin 75,10 zł






Pojemnik na pieczywo-firmy SuperBall WESCO 349 zł









w ostateczności może wystarczą:











wciąż zielono i zdrowo nie mówiąc o kosztach :p



TYLKO PILNUJ ŻEBYM NIE PRZESADZIŁA Z ZIELENIĄ BO WYJDZIE:












A TAK NA MARGINESIE KUPILIŚMY PŁYTKI NA PODŁOGĘ DO PRZEDPOKOJU I KUCHNI. Ale jak się okazało później również do łazienki i wc (przegrałam negocjacje z mężem i mamcią naszą). Wyszli z założenia, że płytki są prawie identyczne jak w innym sklepie i niewiele różnią się od tych co znaleźliśmy w likwidowanym sklepie. W sumie promocja była całkiem spora bo normalnie są po 150-180 zł a my je upolowaliśmy za 45 zł ;p

Nie wiem co prawda jak będą pasowały do mojej ukochane zieleni ale na szczęście nie Twoja w tym głowa tylko Twoja :D Bogu dzięki,że masz zmysł artystyczny!!!! Moje poprzednie mieszkanie które pomagałaś mi z mama urządzać wyglądało na milion $ a tak na prawdę wydałam tylko pół ... ;P Ale tak serio SIS pomóż mi jakoś to wszystko dobrać-BŁAGAM nie zostawiaj mnie bo będzie jeden wielki folklor.
Znalazłam tę kuchnie w castoramie więc może dasz się namówić dzisiaj i zobaczymy ją.
Co Ty na to???????????????????????????????????????????????




sister1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz