piątek, 5 października 2012

ZAPOMNIAŁAM O WESELU....


No normalnie chyba się wścieknę!!! Sprawy mieszkaniowe, szczepieniowe i przeziębieniowe tak mnie pochłonęły, że zupełnie zapomniałam o weselu które mam za dwa tygodnie !!! Kurde przecież ja jestem druhną :/ A ja całkowicie w polu z tym wszystkim, zero przygotowania!!! Nie mam sukienki, dodatków, nie wspomnę, że nie umówiłam się do fryzjera....




RANY!!!  SIS POMOCY!!!!! 


Przecież ja zawsze miesiąc wcześniej mam wszystko skompletowane.
Jak już znajdziemy coś dla mnie to zajmiemy się małą i moim mężem:/ Czuję,że nie damy rady:/

Nie bardzo mam teraz jak na złość możliwość żeby biegać po sklepach bo muszę z małą siedzieć w czterech ścianach, żeby jej się nie pogorszyło. Pomyślałam, że na początek przewertuję neta w poszukiwaniu jakiejś kreacji a Ty powiesz mi co o nich sądzisz i który fason jest lepszy. Będę Ci pisała odrazu ceny i skąd są żebyś mogła obiektywnie ocenić czy warto. 


Tak więc te które mi się rzuciły w oko:







ASOS 49,40 EURO






ASOS 381,11 EURO







ZARA 199,00 zł






ZARA 369,00 zł










TOP SHOP ₤75,00




NIFE ALLEGRO 129 ZŁ






TOP SHOP ₤65








TOP SHOP ₤58









TOP SHOP ₤ 150



ASOS ALLEGRO 51 ZŁ





SKLEP INTERNETOWY 109 zł






SKLEP INTERNETOWY  180,81 ZŁ













WYSZPERANAE W NECIE :)








ALLEGRO 349 ZŁ


OK myślę,że na chwilę obecną wystarczy. Błagam Cię pomyśl i daj znać w którym kierunku mam iść. To na chwilę obecną jedynie szkic... tzn  wybierz fason , kolor to  w weekend poszukam już czegoś konkretnego.
Tak sobie myślę, że fajne są długie ale  jak będzie zimno to co ja biedna zrobię. Przecież płaszcza nie założę, bo będę wyglądała jak ksiądz. Mini też nie jest najlepszym pomysłem bo moja figura nie należy do  takich które należy przesadnie eksponować (to wina zaprzestania chodzenia na jogę:/-czyli Twoja:p ). I oczywiście pamiętaj o moim brzuniu (też do ukrycia ;) )



sister1 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz