poniedziałek, 14 stycznia 2013

Chorują mali i duzi

Uściskaj to swoje maleństwo!!


Tak z caaaaaałych sił od cioci! i wujka (bo też się dopytuje czy już coś wiadomo).

Kurcze a ja już
odkamieniłam czajnik- żeby mała miała czystą wodę
zaplanowałam obiad na dwa dni- zrobiłam odpowiednie zakupy
zapełniłam barek- :)
posprzątałam- żeby przez następne dni wolniej było widać bałagan
dokupiłam bilety- żebyście na starych nie jeździły
zaczęłam myśleć o przełożeniu egzaminu- no bo kiedy się uczyć
zrobiłam wam pranie- żebyście miały czyste rzeczy
....
i wiele wiele innych.


Aż zastanawiam się czy nie jechać do was, żebyście za jednym razem nadskakiwali nad małą i nade mną :D


chrześnica


ciotulka



No to zdrówka nam wszystkim życzę i by sen przynosił nam ulgę xD hihi
Tak poetycko zakończę ;)


Sister2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz