niedziela, 13 stycznia 2013

Dzień babci i dziadka

Już miałam się poddać i napisać, żebyśmy kupiły śledzie i krem nivea (od lat sprawdzone prezenty dla dziadków) aż mnie OLŚNIŁO!!!

Poszukałam trochę w necie inspiracji:






Ale koniec końców wiesz o czym pomyślałam?!
Żebyśmy kupiły antyramę i zrobiły kolaż ze zdjęć:nasze z dziadkami itp.
Ja mogę dziś/ jutro poszukać jakiś i jak przyjedziesz to pójdziemy wydrukować, przykleimy i jakoś ładnie ozdobimy :)
A jeszcze jedno! Może Ty w albumie w domu znajdziesz jakieś nasze stare zdjęcia z nimi?! Wiesz takie czarno-białe.

Otwarta jestem na krytykę :)

Sister2

1 komentarz:

  1. W tych czasach dziadkowie już nie jarają się laurkami i takimi bibelotami. No chyba, że robią im je czteroletnie wnuczęta. Ja kupię moim kochanym dziadkom pościel w tym sklepie z tekstyliami: http://mowiszimasz.com.pl/ Nie wydam na to fortuny, a wiem, że będą szczerze zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń