wtorek, 29 stycznia 2013

Przemyślenia

Oj bardzo chętnie!!!
Potrzebuję chyba robienia czegoś inteligentnego, czegoś sensownego...

Uniwersytet Trzeciego Wieku też OK.
Ale błaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagam nie każ mi się ubierać jak te panie!!!!!!!!








Naszła mnie smutna refleksja.
Chyba pora, żebym wydoroślała.
Tzn żebym zaczęła się zachowywać jak przystało na mój wiek.

Wiesz:


to niestosowne zachowanie  w stosunku do......




mój Y2 też zaczął delikatnie mi dawać do zrozumienia, że nie do końca mam normalne odruchy




pora pozbyć się wizji różowego, przytulnego, idealnego świata






niestety nigdy tak nie będziemy wyglądały :((((




no i może warto by i stylem się zająć.
zamiast:



pora na:




koniec i z nieudanymi eksperymentami (połączeniami) kulinarnymi:




no i pora chyba na pożegnanie się z dziecinnymi wpadkami słownymi:





ech...........ech............ech...............

Sister2



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz