środa, 30 stycznia 2013

Ostatni wypad rodzinny.


Pamiętasz nasz ostatni wypad rodzinny....







 




sniadanie Paryż   jedzenie



 








Jeździć czy podziwiać?


 

 

 

 Paryż Czary


Paryż Czary




Pomyślałam sobie, że skoro byliśmy w tak wyjątkowym miejscu a ja zapamiętałam nie Wieżę Eiffla czy Katedrę Notre Dame a zapachy, kolory i wszystko inne niż zabytki to powinnam te wspomnienia umieścić w  czymś wyjątkowym.


 



 




ALE ZAKOCHAŁAM SIĘ W NIM  

wydaje mi się takie eleganckie i dobrze zrobione...już miałam zamówić ale okazało się, że jest maleńkie. Nie mieści zdjęć. A ja chciałam nie tylko je wrzucić ale też złożoną gazetę, bilety, breloczek... Niestety osoba, która zajmuje się decoupagem nie przyjęła zamówienia na większe bo podobno źle by wyglądało:( No cóż szukam dalej...



 


sister 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz