środa, 30 stycznia 2013

Telefon

O jej! Jak miło powspominać!
Super te pudełka. Fajny pomysł. Tylko, że nie poprzestaniemy na jednym wypadzie ;] no i co później z tymi pudełkami? Nie za dużo miejsca będą zajmować?

Ale ogólnie pomysł genialny :) Może i ja pomyślę o czymś takim....




Ty tu wspominasz i wspominasz a ja?!?!?!
Nie wiem nadal jaki telefon wybrać :(
Chciałabym żeby był kolorowy (czarny i biały to nie kolor!!!)
najlepiej różowy



żeby błyszczał


podobno musi mieć jak najnowszego androida


chcę żeby był cieniutki


żeby bezproblemowo mieścił się do kieszeni


żebym mogła czytać gazetę bez psucia oczu


żebym szokowała pozytywnie nim innych


zamiast na tyłek żeby patrzyli tak na mój telefon


żeby Twoja niunia go zaakceptowała


no i żeby był tani




Czy w ogóle taki istnieje?!!?!?!?!?!?!?!?!? 






EDIT
Mój Y2 znalazł coś takiego:




Niby wszystko ok, ale czy nie jest zbyt "odpustowy" (cytat z jego recenzji).
Plis help o radę :D
Sister2

1 komentarz:

  1. Według mnie jest super, pasuje do Ciebie. Chociaż z drugiej strony jeśli weźmiemy pod uwagę fakt iż Ty potrafisz z jednego telefonu korzystać koło 15 lat...hmmm no to może być później lekko infantylny:p ale liczę na to że Twój luby po 10 latach powie albo kupie Ci nowy telefon albo będę chodził w lateksie... :D i wtedy zmiękniesz. Tak więc podsumuje te moje wypociny: KUP :)

    OdpowiedzUsuń