niedziela, 27 stycznia 2013

Mój pierwszy sukces



 Możesz być ze mnie dumna!!! Wzięłam się w garść więc nie jest tak tragicznie;) Postanowiłam, że jednak będę idealna :D ale zrobię to małymi kroczkami. Jako mój pierwszy sukces mogę uznać przeczytanie książki, którą kupiłam za czasów studenckich i ....tak leżakowała aż w końcu doczekała się tego momentu. Błagam przeczytaj ją bo nie mam z kim dyskutować na jej temat. Muszę z kimś się posprzeczać ...  no dobra to może być delikatna dyskusja jedynie ale nie zostawiaj mnie samej z nią bo zacznę prowadzić dialog w głowie sama ze sobą. Plissssssss ;)
Tak więc bierz się do roboty i przy najbliższym spotkaniu dostaniesz "KAROL KSIĄŻĘ WALII biografia"  Jonathan Dimbleby





PS. Możesz się oczywiście też czymś odwdzięczyć ;) Nie obiecuję, że zrealizuję ale może to zadziała jak motywacja :D Już ratuję się wszystkim byleby do przodu ruszyć z miejsca!!!





sister1




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz