czwartek, 6 września 2012

 JESTEM ZACHWYCONA !!!!

Nie wiem jak Ty, bo nie chciałaś tego w żaden sposób komentować ( wsiadłaś tylko do samochodu i sobie pojechałaś-to chyba powinno mi dać do myślenia:p  ) ale ja jestem przeszczęśliwa !!!

JOGA JEST CUDOWNA !!! 

Nie wyszłam spocona, zdyszana, przeklinając, że nie mogę złapać oddechu :) Byłam zrelaksowana, rozciągnięta chociaż dzisiaj czuję trochę kręgosłup:/ Nie jestem pewna czy to tę część miałam rozciągać:p Mam dziwne przeczucie, że nie schudne od tego ale tak sobie myślę, że jak się tak porozciągamy to lepiej nam pójdzie np. na areobiku?! :D Co Ty na to? ? ? (ale to już jak się sprowadzę )

Wkurzona jestem tylko o moje nowiusieńkie buty-po jakiego ciorta ja je kupiłam tak szybko. Dlaczego nikt mi nie powiedział, że jogę ćwiczy się na bosaka lub w skarpetkach!:/  Jeśli mam być szczera następnym razem wybiorę pierwszą wersję bo ślizgałam się na tej macie...!!! Spodnie dresowe z szeroką nogawką też są nietrafionym pomysłem:/ - zaczepiałam o nie paluszkami :p Może pójdziemy na zakupy ??? ale tym razem do sklepu sportowego???

Nie wiem jak Tobie ale ja najbardziej opanowałam pozycję- pies z głową w dół :p










Po tej pozycji czekają nas jeszcze :














a to my za jakiś czas :D



Jak myślisz damy radę? :P

PS. nie zostawiaj mnie samej.... plissss


sister1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz