poniedziałek, 3 września 2012

nobody is perfect

Naszła mnie smutna refleksja przez Ciebie.
W ch*j daleko mi do perfekcji.








Wszystko co robię jest na zasadzie "odczep się".
Szybko zrobić i mieć z głowy.


Można by nad tym popracować.. ale może taki już mój urok.

Może nie każdy jest stworzony do perfekcyjnych obiadów.
Może nie każdy jest stworzony do perfekcyjnie wysprzątanego domu.
Może nie każdy jest stworzony do perfekcyjnie wykorzystanego czasu.
Może nie każdy jest stworzony do perfekcyjnie dopracowanego wyglądu.
Może nie każdy jest stworzony do perfekcyjnego codziennie humoru.
Może nie każdy jest stworzony do perfekcyjnej sylwetki.



Kur*a ja w niczym nie jestem perfekcyjna!!!


Nie wstaję wcześnie, nie kładę się późno, nie gotuję pysznie, nie ubieram się modnie, nie potrafię się umalować, codziennie marnuję czas na głupoty, nie pielęgnuję znajomości, nie robię kariery.....


Sister2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz