środa, 5 września 2012

PRZYJEŻDZAJ !!!

Oj tam oj tam... przestań bo nie bede mogła pochwalić się przed Tobą nowym, genialnym pomysłem do którego chcę Cię "namówić" ;D

Idąc Twoim tokiem myślenia "nobody is perfect" postanowiłam .... tadam tadam..... zapisać nas na JOGE :) Oczywiście u mnie bo skoro się wyprowadzam to jeszcze możemy tu "poszaleć". Pomyślałam,że lepiej nie robić sobie obciachu w nowym miejscu  :p Nie uwierzysz ale kupiłam nawet buty. Nie myśl, że to było takie proste, ba nawet był to pewnego rodzaju wyczyn. Po pierwsze chciałam adidasy po drugie nie chciałam płacić za nie kokosów bo jeszcze nie mam pojęcia czy nam się to spodoba. Kupiłam ale średnio jestem z nich zadowolona bo zupełnie nie przypominają tego po co poszłam:/








Kurcze a najgorsze, że nie mogę za bardzo ich oddać bo zgubiłam rachunek. Powinnam była kupić zwykłe trampki:/ No trudno ... a tak na marginesie może chcesz je :)


A teraz coś czego nie robiłam od wieków... 
zanim zmuszę Cię do pójścia, zdecydowałam się zmierzyć z samą sobą i skorzystam z centymetra oraz wagi i wtedy zobaczymy czy joga oprócz relaksu duszy i ciała zniszczy bezwzględnie moją oponkę;) 



(nie wspomne, że pisząc  to wcinam ciastka w polewie czekoladowej:) )


WYSOKOŚĆ: 173 (tu chyba raczej nic się nie zmieni;) )
WAGA: 72.4
BIUST: 94,5
TALIA zwana chwilowo oponką: 83
coś pomiędzy TALIĄ A BIODRAMI: 100
BIODRA:105


po tym wymierzeniu się zastanawiam się czy joga jest najleszym wyborem tu chyba bardziej przydałby się intensywny trening:/


SISTER przyjeżdzaj zaczynamy poszukiwanie ruchliwych zajęć dla siebie i nie wykręcaj się bieganiem po sklepach:D 

sister1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz